Mojje <3

Vart på Diggiloo idag med mor far davis mor och tvillingsyskon inte davis dock han jobba.
Jag mor och far åkte till lidköping tidigt, vi strosa runt på spiken en sväng och sen drog vi till läckö slott och bada och njöt, vattnet var svinkallt men mycket uppfriskande!!
Träffade på Klara och Lotte som jobbar på turnen, lite avis måste jag säga, gud vilket kul jobb!! Lotte gör detta hela tiden och har bland annat turnerat med UGGLA, inget avis :P cool såg hon ut när hon stod och filma hela alltet med en FET filmainapparat!
Vädret var ASbra =D Tack vädergudarna för det.

Diggiloo var bra iår (såklart) men förra året var lite vassare med lite bättre artister. Dock är jag ju lite kär i Mojje och han va ju såklart med =) Han är så söt! Nästa år hoppas jag även att Saade är med, han het.
Mojje och Markoolio badade även där vi badade innan, NICE!

Annars ällmänt så blev jag på bättre humör redan dan efter det lite halvbittra inlägget innan, har bara inte orkat skriva sen dess :P Mina söta vänner Ida och Brollan åkte till Bosnien och Turkiet igår, men de e snart hemma igen =)
Hoppas ni har det kanon gullos!

Igår vart det först lite grill och vin hos Bergsten med Elin och Davido, MYS! Sen drog vi till terrassen och körde lite puben. träffade mina söta pojkar Skoga, Emil, Fädo, Jansson m.fl. Vi skulle bada i odenbadet, men kände oss lite för gamla och stela för det så vi stod och tjata massa och det kändes lite som back in the days, me like. Skoga var en sann bästis och följde mig hem =) thanks bro.
Tack för en trevlig kväll töser och pojkar, var hemma vid halv 4 typ :P lagom.

Det får va allt för ikväll
Ciao

Titta på han =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0