ljus

Jag har efter att pratat av mig lite blivit lite gladare redan på en timme :P
Det är dock mycket skönt att skriva av sig lite ibland och ta nya krafter och som jag blev nu lite gladare igen.
Ibland får man för sig saker som inte alls stämmer.
Jag vet ju egentligen att jag inte alls på något sätt är ensam. Jag har både en fin familj och mycket fina vänner. Men ibland så glömmer man det man har och saknar det man inte har.

Om det är någon som vet något om programmet sports manegment eller idrottsvetenskap programmet så säg gärna vad ni tycker om det!!!!!! jag vill lära om idrott, hälsa, människor, ledande osv. Känns liksom som att dessa skulle passa.

David eriksson, kom hem, jag saknar dig!!!!!! <3<3 du betyder så mycket för mig baby.

mitt lilla hjärtegull Tyra träffade jag idag (och Sofia också såklart ;) and i love them! <3 hon e så go mitt lilla gudbarn!

Ne nu ska jag hämta fulla människor!

Ciao

mina små hjärtan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0