hmmmm

Igår när jag satt i kassan så kom det en kille som jag egentligen känner sen långt tillbaka. Vi hälsade artigt och sa liksom inget mer än det som ska sägas, hej det blir nånting kr, tack, hej då typ.
Är det inte konstigt att man inte pratar mer med någon som man känt ganska länge, någon som man gått i samma klass som eller liknande. det e bra weird det där!

Annars så ere mest så att jag saknar min älskling mer än något just nu! är helt själv i huset eftersom mor och far e i dalarna och sara på båten :( men jag klarade mig helt ensam en natt iaf, så jag klarar mig nog inatt med. Ledig idag och gick upp asatidigt för att åka och kolla så att ögat såg bra ut, det gjorde det och det tog ca 5 min typ :P

Davis.Kom.Hem.NUUUUUUUUUUUUUUUU
Älskar dig, saknar dig =)

Hepp nu ska jag söva en timme eller nått, sen typ träna eller nått.

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0