Drömma sig bort

Åhh jag vill bara vara i Thailand eller nått annat ställe som vi ska till NUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuu
Man blir så trött på att gå runt och jobba i kylan och sen när man e ledig e ingen annan ledig och det e trist. Idag blev det att vara med mina vovvar i lägenheten och diska och tvätta och hade mig, brorsan kom och gjorde mig sällskap en sväng (jag lockade med mat, givetvis)

Sen sola lite för mig själv i huset och sen hem till lägenheten igen och Davis ska givetvis dra direkt igen typ. Blääää hatar att vara själv.
Har ett stort socialt behov :P
Sara du får gärna komma hem nu unge!!

Funderar typ jämt på vad jag vill göra sen när resan e klar. Ska man plugga? eller ska man fortsätta arbeta så att man kan resa igen? hmm många frågor, färre svar.
Det är ju ändå lite spännande att inte veta på något sätt. Samtidigt känner jag mig som en sån där fegis som inte skulle våga typ bara dra någonstans, flytta till en annan stad (Norge gick ju sådär).
det löser sig alltid.

Nu ska jag väl gå och ha tråkigt :P

ciao




Kommentarer
Postat av: Marie

man får inte låta en dålig erfarenhet hindra en från att kanske göra flera andra bra! :)

2010-07-08 @ 21:31:07
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0