David Izquierdo Eriksson <3

Jag vill berätta om den finaste som finns. Min underbara underbara pojkvän. När vi träffades så vart det ju lite uppåner och framåtillbaka, men tillsist så fick jag min prins.
Vi har idag varit ihop i 3 år och 9 månader.
Det har hänt mycket på den tiden, fast mina känslor är samma nu som för 3 år och 9 månader sen. Vi har gått igenom mycket ihop, vi har gjort mycket ihop.
Jag har liksom aldrig tråkigt när du är med. En sak som du är är pedant och det är ju alldeles utmärkt =) vem vill inte ha en ordningssam man liksom?
Du är sååååå romantisk och berömmer mig HELA tiden för allting, jag är väldigt dålig på att uppskatta dig, men det gör jag verkligen.
Idag när Davis kom hem kl 6 på morgonen så hade han ställt in en underbar frukost i kylen, det var en skål med vanlijfil, en med bär, en med ägg, 2 mackor, färdigblandad oboy (sött) och en liten lapp, kan vara det sötaste jag varit med om, bölade typ när jag fick se det!
Jag känner att jag inte ens är värd dig, så bra är du.
Du är så fin inuti och utanpå. Du är en så otroligt bra bror och son till christian och rene, de ska vara så glada att de har dig och oskar och frida och janne. Du ger verkligen allt.
TACK för att du vill vara min, jag ska om du vill, alltid vara din! <3<3
så mycket kärlek så jag vet inte vad.
PUSSSSSS min fina underbara snygga läckra pojkvän / sambo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0