Brahelg!

I veckan har jag mest jobbat förutom fredan då jag och kurren sola och hade det gött =)
Sen var det match i floby och trots att vi saknade typ halva ordinarie laget tyckte jag vi va bra! Det kunde lika gärna blivit lika eller att vi vunnit, de hade bara stolpe in och vi stolpe ut, så e det ibland.

I lördags efter jobbet skyndade jag till lägenheten och packade väskan. Vi drog till gbg och väntade på Sara och Max och drog och sedan till hotellet. Hotellet låg jättefint det enda som var lite - var att det var så varmt på rummen! men det är ok. Vi drog först till en bar och såg lite fotboll (jag och sara tjötade mest och drack vin) och sen tillbaka till hotellet och duscha och körde lite "förkrök"
Sen letade vi efter ett place att äta på och hittade till "lilla london" och det satt fint minsann. Det som var dumt vid denna tiden var att jag fick mensvärken från helvetet!!! så vi drog och köpte ipren (davis var en gentleman och köpte det till sin tjej <3)
Sen satt vi och lyssnade på en "trubadur" och sen mys på båten och sen bedtime, Jättemysig kväll trots värken =) den släppte ju tillslut som tur var!

Idag så åt vi frulle och shoppa och sen åt vi middag på en thairestaurang som brollan tipsade om vid vasastan, asgott verkligen! att rekomendera!
Nu har jag och davis varit mycket duktiga och städat och haft oss.

Imorrn blir det att ta hand om vovvarna och hare gött.

Ciao

vi säger skål på den =D
My lovely Sara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0