Vad

Jag, min kära broder Anders och min kära pojk Davis startade ett vad 4 januari om att inte äta kakor eller godis eller liknande om det inte var kalas eller nått jeffligt speciellt. Davis har varit lite sur på detta det senaste och velat gå ur, men ett vad kan man inte gå ur liksom :p Vi hade slagit vad om en 2-rätters middag (anders är en fattig student och har inte råd med 3-rätters).
Dock så började Davis dividera med mig imorse om att Anders redan hade förlorat, att davis inte ville vara med på skiten längre blablabla. Så vi diskuterade lite med Anders och kom fram till att vi nu ska göra om vadet lite. Vi får äta 1 gång per helg, och fika får vi endast om vi blir bjudna på kalas eller om det är i en situation som är svår att tacka nej till. Så så får det bli.

Dock så ska jag imorgon börja som min andra kära broder precis gjort börja en nyttighets månad! Det innebär att det blir mest havregrynsgröt, sallad och cornflakes! inte så mycket kolhydrater och mycket protein + att jag verkligen ska försöka träna 3-5 gånger per vecka!
Så får vi se hur detta går. Spännande

Idag var det kalas hos min söta Lustig, det va massa gött och jag är fortfarande mätt! jösses. Mumma!

Imorgon blir det till att åka till skara på VFU igen. Känns sådär eftersom jag ska intervjua en klient, usch, jobbigt!
Mer om det imorgon!

Ciao

<3 Lustig


Kommentarer
Postat av: ida

hahahah jag älskar den snuskbilden <3

2010-03-02 @ 17:58:49
Postat av: Elin

haha det gör fan jag ock :D <3<3

2010-03-03 @ 12:16:01
URL: http://eldah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0