Skövde

Blev en snabbis i skolan idag. seminarie, inte sådär jättegivande direkt, men helt ok. Sprang som en tok till tåget och får se tåghelvetet åka ifrån mig precis när jag kommer fram, När är tåget i tid? jo när Elin Dahlin kommer 1 min efter avgångstid. Det var liiiiite irriterande, men jag satt och chilla i 1 h och tog 12 tåget hem istället.
Jag pratade med min söta vän little Sara och vi kom fram att vi skulle dra en sväng till skövde, sagt och gjort.
Sara shoppade som en duracellkanin och jag tog det lite lugnare, tills vi kom till albrekts guld eller vad fan det heter, där shoppade jag loss :P
Dock mest presenter och shit, fanns så mycket fint! Ville ha allt, samma sak gällde på bikbok och på gina och allt, satan att man e en fattig student som måste spara.

Det var iaf mycket trevligt att träffa min lilla sara en heldag sådär =) me like, hon är bra skit hon minsann!
På torsdag drar vi till skövde igen och käkar på mangos med Maggan ock, förjävla trevligt då den bruden också är bra skit!!!! <3

Imorrn är det ingen skola, dock ville gruppen träffas lite men jag ska klippa mitt lååååånga hår (hjälp!)
så jag får se om dom behöver mig efteråt. antagligen inte för jag e inte te så möe hjälp :P höhö.

På tal om inget så är min pojkvän väldigt bra och jag tycker om honom såååå mycket och han gör mig lycklig. Nu vet ni det med :P

Ciao
Fin! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0