skola

Hej hopp
Skola idag, åkte till jönköping kl 11:14 och var där vid 12:10 vi hade lektion vid 13 så jag mötte mette så gick vi ihop! Vi hittade inte salen först så det tog ett litet tag :P
sen hade vi statistik och det suger ju. jag gick efter ca 1 h.
Läraren är inte jättebra kan jag inte säga heller!

Gick på staden med bromander en sväng, blev lite presenter och ett par tights, fick även mina grjejer från HM söta så =)
va hos famo en sväng och hängde lite, sen hem till huset.
ska laga mat med plutten som hade ont i hälen och inte kunde träna, stackarn.

Imorgon blir det till att inte åka till skolan på den 1h lektionen som är, känns inte så värt.
Så det blir mest lite plugg och till vetrinären med Ebba och sen jobb, Roligt.
ciao


För att du en going ;) and i love u <3 hihi puss




Kommentarer
Postat av: Sandra

enda gången jag går in å läser en blogg så ser jag en jättestor bild på mig själv haha :D söt du är! kläderna blev bra förstår jag?

2010-02-11 @ 21:42:04
Postat av: Elin

haha ja visst var det sött ;)

ja kläderna blev finemang serru :D

2010-02-11 @ 22:50:18
Postat av: MK

Goooo du är Sandra!

2010-02-11 @ 23:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0