Mys

För att inte tänka på skolan hela tiden så träffade jag fina Maggan och Sara på mingan idag, det var mycket trevligt att träffa dom som vanligt <3
Det va ett tag sen man såg maggan så det är alltid trevligt minsann =)
Det var en person som saknades men det är som det är och jag hoppas bara att det blir bra. Man kan ju inte göra så mycket mer än sitt yttersta liksom.
But i do miss u <3

Fick även reda på en annan kul grej och det är att jag ska vara fadder åt världens sötaste tjej!!!
och det kan ju inte bli annat än bra! =D

Imorgon blir det VFU och det är ju faktiskt ganska trevligt måste jag säga.
Söta damer och sådär, synd att inte Mette e med bara!
Nu är det natten känns det som och dags att lägga sig.

Grattis till världens bästa Ida Lustig imorgon!
22 bast och hängvad LOVE U :D haha

Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0