Måsten

Jag har kommit fram till att jag inte gillar alla måsten som finns i pluggandet :p
Jag är liksom inte van, det är väl därför anar jag.
Ska försöka skärpa te mig lite med pluggandet, jag måste ha lite distans till allt annat som faktiskt är roligare som är det mesta med andra ord: datorn framförallt! Tv:n, diska och städa e faktiskt roligare haha. Som min kära elin sa "det va fan kliniskt rent hemma hos mig när jag började plugga" haha. förstår verkligen det nu!

Kul att det e snöstorm ute när mamma och pappa kommer hem från Thailand hihi, lite iaf.
Hoppas vi klarar oss till gbg:et med tåget imorrn bara! det e det viktiga =9

Vill åka med min syster till Fillippinerna imorrn helst, guud vad skönt det hade varit elle?!
Synd att jag blir så sugen på allt annat när jag håller på med en grej, DOH.

Nu ska jag bekämpa snöstormen för att hämta min goa "man"
skrynklig som en gammal tant efter typ 2 h bad, härligt! :D hihi.

flummigt men sant

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0