Jobb

Då har man redan hunnit gå ut med vovvarna och tränat på rehaben =)
känns gött!
Snart ska jag duscha, och sen dra till kusinen och laga lite käk! härligt

Sen ikväll blir det jobb, kanske inte världens rooooligaste grej men nödvändigt pengamässigt :P

Kan ju vara lite kul kuriosa sådär att jag, davis och anders (brodern) håller på med ett vad: den som äter godis, kakor, dricka osv först måste bjuda de andra två på två-rätters middag!
Det undantaget vi har är popcorn och nötter plus att vi bara får äta kakor och dyligt på kalas.
Känns just nu som att Davis kommer förlora :P

Sen har jag ju börjat träna som en galning och hoppas att det fortsätter så! just nu på försäsongen blir det ca 4-5 gånger i veckan, känns bra!
För dom som inte vet så skadade jag knät 1 augusti i fjol och det var inte så jättekul. När man skadar sig så blir det ofta så att man inte skär ner på mat och liknande utan snarare lägger till.
Detta resulterade som säkert alla förstår i att man gick upp ett antal kg. Dessa ska nu bort!
Min vän Brollan (bilden i inlägget innan) var lite av min "medkompanjon" både i att äta mer och träna mindre och nu även i äta lagom och träna mer så vi ser det lite som att tajta tet till sommarn eller innan :p

Elin C E va också sugen på att skärpa te sig lite så vi får se om hon och jag ska tävla lite snart =) sporrar är bra att ha i alla lägen!

10 oktober opererade jag mig och nu har jag så smått börjat med fotbollen igen efter ca 6-7 månaders uppehåll och det e ta mig fan helt sjukt underbart ;D love it!!! <3<3

Så det var det om det.
Fortsättning följer så att säga!


Mitt knä precis efter skadan  i augusti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0