Hockey

Efter promenix med vovvarna och lite allmänt slapp så lämnade jag dom till famo och sen tog jag bilen till jönköping för en ganska ovärd lektion på ca 1,5 h. men men sånt är livet.

Hämta vovvarna och sen lämnade jag dom hemma =P
Mötte upp min favvo Elin vid ishallen och där tillbringade vi ca 2 kalla timmar, mycket trevligt som alltid =D
Min man var duktig och gjorde en assist och ett mål <3 bäst
Det e fan rätt hett när mannen sin kan föra sig sådär på isen, gillaR!

Kom hem och gjorde genast mat till min hungriga man, det var han värd ;)

Imorgon väntar första praktiken på en dag, spännande! Skara blir det!
kommer vara nervig som en liten 12-åring, men det går nog bra det med.

Sen blir det träning, bowling och träning härlig dag med andra ord!
Det där med plugga, vad e det?
Om någon e AS bra på statistik så välkommen att komma med tips! fyfan vad svårt det är.

Ciao

"Riddarna"
 

Kommentarer
Postat av: elin ce

jaaa, visst hade vi rolit =)

2010-02-10 @ 19:57:20
Postat av: Elin

Alltid Elin Alltid ;D

2010-02-11 @ 09:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0