Helgen

Igår blev en låååång dag VFU med Mette 08-15:30 i skara och sen jobb på coop 18-21 så det kändes som att man jobbade typ hela tiden :P
Kul att visa Metta staden och sådär!!

Annars åkte jag och Dalle tidigt imorses kl 6 till landvetter för att hämta pepparkakorna mamma och pappa
fick massa fina presenter :D gillart!
två t-shirts, en adidas tröja, en långärmad t-shirt och ett par flippflopps! Nice

Jag och Elin ceder bokade hotell idag :D vi ska bo på hotell quality panorama i göteborg, NICE! :D
fyfan vad skönt, kanske ta massage eller bara bada och ha det jävligt göttit.
Ska bli jävligt skönt faktiskt!

Borde plugga lite mer, vi får se hur det blir med det, e så tråkigt ju :p
Imorgon kanske vi ska flytta lite grejer i flobyskolan om vi hinner.
Ikväll blir det till att titta på kinnarp-floby i varahallen, trevligt =)
och hoppas att min älskling får spela ikväll så han kommer hem glad och söt som vanligt =)

Ne nu orkar jag inte mer


ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0