Fundersam

Har gått i skolan i  ca 1 månad nu. Jag tycker än så länge det är rätt trist och att det känns sådär :S
Klassen är väl helt ok, finns ju vissa bra och vissa mindre bra.
Mette är ju den bästa iaf =) och Lena, caroline, sofia och Nathalie.
Ämnena har än så länge varit tråååååkigt, statistik och vetenskaplig grundkurs och sån shit. Känns ju bra att redan känna såhär.
Hoppas att det känns bättre om ett tag, annars får jag väl byta spår. Dock känns själva yrket intressant.
Men jag vet inte om jag känner mig lite mer praktisk kanske.
Man kan ju aldrig vara säker, men jag får titta runt lite och se om jag känner mer för nått annat? eller om det bara är den här tråkiga första delen som får mig att känna såhär. jaja det får vi se :P

Annars har jag ju den finaste killen i mitt liv Davis Izquierdo Eriksson <3
Bra skit är han minsann, fin, underbar och snygg! mycket mer kan man ju inte begära :D

Imorgon följer Mette med mig till Skara det blir kanoners det! så slipper jag åka själv.

Nepp nu måste jag plugga tet lite :(

Ciao

Sötnosarna när Elsa är jätteliten =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar också davis!! <3<3<3<3

2010-02-19 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0