Fullt upp

Ja Lördagen var trevligt, hade inte ätit typ nånting på dagen så det kändes ju asbra att börja pimpla vim med elin så fort hon kom innanför dörren :P
Det kom massa söta tjejer och vi festa tet ordentligt här!
Annika var en hejjare på bugg visade det sig och Brollan körde någon annan härlig dans haha
Idas man var här och hade antagligen assss kul, eftersom vi va lite körda i huvudet allihop haha.
Sen drog alla utom jag till terran och jag drog till Pontus där massa män var, här sviker minnet litegranna. Jag var en jävel på att sjunga iaf (eller inte) och jag tog massa kort på oscar? :P
Jag var tydligen arg på Davis med, inte för att jag vet varför men, det gick över senare ;)

Söndagen var väääldigt seg på dagen, vi hämtade hundarna och myste lite.
På kvällen så var det lite finmiddag på aroy med Brollan, jag och Lustig + män! det var mysigt ike hell, sen fortsatte myset med film hos Lustig =) mys!

Måndag och Tisdag har varit mest SKOLA fysatan vilka långa och sega dagar som var obligatoriska med, DOH!
och igår hörde man en och samma röst heeeeeeeela dagen, inget trött jag var på honom sen. (en i klassen)
Idag var det seminarie och det gick la bra men man var seg och dan i slutet.

Imorgon är det "dugga" (litet prov med kryssval)
känns sådär eftersom jag inte fattar så mycket, men men vi får se hur det går.

Nu ska jag plugga och sen lägga mig tidigt.

Ciao

Stockholm <3 med massa bra människor =)


Kommentarer
Postat av: Siss <3

Kul att du fatt igang bloggen syster. Miss you! Puss

2010-02-17 @ 13:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0