Första Matchen....

... på ett halvår + lite till. spännande!
Det var lite panik på målvaktsfronten, så jag kände äsch vafan jag kör. Jag är ju ändå nästan återställd i knät.
De blir imorrn kl 14 på ållevi. Kallt och blött, härligt =)

Annars har det inte hänt så jeffla mycket utöver det vanliga.
Ska plugga imorrn och kanske käka frulle med Ceder ;) nice

Idag var jag med Fia, tyra och bittan =) det va mycket trevligt och mysigt, kolla lite på stan och hade det allmänt lugnt och trevligt innan mitt jobb.
Igår var det lite pizza med Chrille, Fia och Tyra! Tyra e ju sötast när hon somnar mot en, ååå så söt hon e då och alltid <3

Ciao








Kommentarer
Postat av: ece

hihi,,det va mysigt att ha er här på frukost =)

synd bara att jag fortfarande mår kasst sen matchen...

2010-02-28 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0