Ferre =D

Jobb och jag försov mig och Blirran två väckte mig kl 7 DOH. Hatar att typ ringsignalen dyker upp i drömmen så man inte vaknar utan stänger av. men men kom typ 5 min försent så det gjorde inte så möe =)
Annars gick det fint, bra människor att jobba med förutom en då hihih :P men den har jag ju aldrig gillat , undra vem? ^^

Ikväll blir det lite melodifestival och ferre! ska bli najs.
Kommer lite sköna brudar hit och det passar mig alldeles utmärkt! gillart.
Vin is the shit, sen får vi se vad det blir av det :D

Fick ett samtal av far igår " vi sitter och dricker öl, det är 28 grader och vi kollar ut mot havet" fyyy fan vad skönt, jag vill meeeeeeeeed!
Gillar inte Sverige just nu, kallt och jävligt. usch vill till varmare länder. vilket som helst!

Hepp inget mer ja hade på hjärtat nu.

Ciao

Här var vi i November! jösses känns avlägset :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0