en ny dag

Igår blev det visst så att jag inte orkade pallra mig till jönköping! ops!
Rehaben var asa jobbig! höll på att dö en liten sväng där :P men jag klarade mig.

Sen råkade jag åka förbi kusinen och gulla med världens sötaste Tyra lite, och oj vad hon hade växt på den veckan eller vad det är som jag inte sett henne!

Sen skulle jag plugga men jag var väldigt trött och hungrig, så det blev lite mys med vovvarna och lite mat, sen kollade jag lite på plugget och jag fattar inget, statistik kan dra åt helvete. fyfan

Ut med vovvarna en sväng med christian och sen träning
Träningen var mycket härlig som alltid med de där brudarna =D like it alot!

Nu blir det promenix med vovvarna och sen blir det en snabb sväng till skolan som blir en ganska lång sväng om man tar tåget *suck*
men det e bara te att vänja sig!

Ciao


mina två sötnosar, davis och Tyra <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Naaaww Sicken söting! =)

2010-02-22 @ 22:06:29
Postat av: Elin

haha jag anar att du menar bebisen ;)

och ja visst e hon :D dom e ju för fina dom små!

2010-02-22 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0