Doh

Jag är fortfarande helt förvirrad när det gäller skolan :S
Jag vill att någon säger till mig vad jag ska göra!

Positivt:
Yrket arbetsterapeut verkar vara väldigt omväxlande och helt ok liksom
Det är bra att ha gått klart skolan när man är 25 år
Mette


Negativt:
Jag verkar inte kunna gå i skolan, ja är en praktisk tös!
klassen är sådär (förutom Mette)
jag tycker liksom inte det känns alls kul att gå till skolan, men det kanske blir bättre?
jag vet inte helt 100 % att det är rätt

Vad tusan ska man göra liksom?????????????
Ahhhhhhhhhhh får damp. har pratat med alla vänner och familj och allt om detta och det gör mig liksom inte klokare, några säger: men sluta om du inte är säker (vad ska jag göra då???)
endel säger: du måste ge det lite tid (men om det inte är rätt då??)
Det känns som att det inte finns nått rätt eller fel liksom. Bahhh.

Hjälp. Mig.


not my cup of thé??

Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppa av och kom o halsa pa din syster :) Skit i skolan, vi kan starta upp nagot kul ihop sen ;) hihi

2010-02-26 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0