Trrrråååkigt!

Å hatar att vara sjuk!
Speciellt när man är sjuk och själv.
Mina godingar är dock här, Ebba och Elsa <3 tur det!
Ska upp tidigt imorrn och skjutsa Davis så han får roa sig ordentligt ikväll!
Gud vad tråkigt det e att vara hemma själv en lördag. Bah.
Men men snart e jag inte ensam en dag på 2 månader lovely! =) Det kommer bli nininice!
å vad jag längtar.

Hoppas verkligen jag blir ordentligt frisk snabbt nu, skiten har ju suttit i i en vecka snart = inte ok!
saknar att träna också ju.

Men det hoppas jag att jag och min man kan göra även om vi är i ett annat land, det e tanken iaf.

Hepp nu ska jag tröstäta lite julgodis och sova mig frisk tills imorrn
ha de

ciao

Mina älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du mår bättre nu Gullet!!

2010-12-20 @ 09:13:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0