Sjuk :(

I måndags vart det julshopping i skövde som gällde med Sara x2! mycket trevligt och mycket inhandlades vi e nog så gott som klara nu minsann! skönt.
I tisdags vaknade jag hes som en gammel get, not so fun.
I onsdags gav jag och Sara bort vårt blod till sjukhuset, det va inte alls farligt faktiskt, sticket gjorde lite ont annars gick det som på räls. Ännu mer förkyld och jobbet gick men det gick fasen tungt.
Torsdag morgon var jag halft död och nu ligger jag här med feber och huvudbry. INTE ok!
Hoppas jag inte smittar min man lagom tills att vi åker :S

Skrev till båten idag och hörde lite, hoppas på ett bra svar!

Juste! i måndags lagade jag och Maggan mat till mig maggan och Anna =) Anna kom dit med lilla Neo och det var jättemysigt!
Vi tittade på massa bilder från skoltiden, sjukt roligt =) Vår lilla söta rara sara kom en liten sväng också! nice.

Ne nu ska jag fortsätta med vad jag gjorde innan, det vill säga inget!

Ha en bra dag och tänk på lilla stackars mig =P

Ciaoo

liite svettig e jag, men kär trots allt <3 på 22-års dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0