Morgon

Är det bara jag som har en sambo som är sjukt jobbig på morgonen?
Jag har väl inte det bästa morgonhumöret och min älskade sambo har ett sjukt jobbigt humör mot mig, rethumör.
Jag får damp typ varje morgon när vi går upp samtidigt!
Han retas och jag bli sur, slår ALDRIG fel! ALDRIG!

Jag har lovordat honom så mycket innan så kände att detta var dags :P

Idag är en sån dag, har nog lyckats bli sur en sisådär 5-6 gånger redan, hejja! =P

Hepp nu är det dags att ta tag i saker, kanske börja packa?
Sätta in money på banken, handla ännu mer på apoteket, musik in på mp3 osv osv

Jag är dock frisk nu och det e Nice! lite förkyld men det e ok =)

Ha en bra dag

Ciao


Den jobbiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0