Matt

Den veckan som gått har varit sjukt jävla asjobbig på så många sätt.
Jag fick se min starka underbara fina snälla goa farmor ligga och ha jätte ont, ringa ambulans och va med på sjukhuset från halv 2 till 23.
Allt gick jävligt fort ändå, helt plötsligt ligger hon på intensiven och har sladdar överallt!
Mamma kom till oss vid 17:30 och det va skönt, då kunde man bara släppa allt och gråta ut.

Det var precis som med Dalle pulsådern som var dålig.
Men det fel som farmor har ska behandlas med medicin, så hon slipper tack och lov operation.
Dalle min farbror opererade sig förra veckan, så det e mycket nu.
Farfar glömmer saker hela tiden så pappa fick sova där första natten, sen fick han bo på korttidsboende på katarinagården.

Usch allt på samma gång. Jag hamnade lite mitt i och det va sjukt jobbigt.
Men nu börjar det bli bättre iaf.
Jobbet klarade jag inte, så det kör vi nu idag istället.

Träffade även mina godingar Sara och Maggan igår wonderbart!
Jag och Sara gjorde lussekatter och muffins, mumma! <3
Träffa även Brollan en liten stund, mys =)

Det va det om det
Nu håller vi tummarna för att Farmor och Dalle snart kommer hem och mår bra igen <3

23 Dagar kvar, sen smäller det ;)
Asien! 2 månader!!!!!!


Ciao


Gjorde smörgåstårtor till Brollan och Janne förra helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0