Helgen

Det va en mycket skön helg detta =) ledig och allt!
Fredagen spenderades med min babe Brollan =) Idolmys och grejer! nice.

På lördagen tog jag tag i mitt liv och sprang på mor och fars löpband, sen hjälpte jag mor att göra lussekatter.
Sen bar det hem till lägenheten med syster. Vi åt pirre sen började jag göra iordning mig inför kvällen.
Snart trillade Vronkan in och Mäggie =D
Vi satt och drack och kolla gamla bilder osv, gud vad smal och in jag va back then. Hua detta får vi ta tag i ännu mer nu när man sett det där.
Veronica kunde tyvärr inte följa med ut pga hennes magont :(
Men Johanna kom där i slutet och slöt upp med oss andra.
Vi hade en sjukt trevlig kväll som intehöll mycket =D gillart!

Igår var en riktig slöardag!
Jag Johanna och Sara slappade heeeela dagen, vid 17-18 nångång gick jag och sara till huset och käka sen drog vi även till farmor en sväng och hjälpte till med mediciner (sjukt mycket medicin!)

Hepp nu ska jag till skövde och inhandla de sista julklapparna!

Ciaoooo



Kommentarer
Postat av: Camilla

Sötungar på bild;)

2010-12-14 @ 20:18:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Magdalena

Vi kör lika hårt på Juldagen hoppas jag allt =)

2010-12-14 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0