11 jobbdagar kvar!

Nu är det nedräkning så det står härliga till =D
11 jobbdagar kvar!
18 dagar kvar tills vi åker iväg, wieee så jävla skönt ska det bli!!

Igår efter jobbet åkte jag och magdalena fin som e den roligaste bilföraren i snö jag någonsin skådat, herregud vad rädd hon e för allt ;) så sött! haha <3 fortsättning: till Anna i vartofta =)
Det var jättemysigt och Neo va också med såklart! han växer och frodas den lilla godingen! :D
Massa tjöt och mys och chokladglass med apelsiskal? haha
Tack för det! <3 tycker om er massa!

Allt är bättre med både farbror och farmor och det gör mig så glad, farmor betyder verkligen så himla mycket för mig, har alltid gjort kommer alltid göra. Hon ställer alltid upp! Älskar dig farmor <3

Ja bättre humör här som ni märker =)
Min underbara sambo gör inte saken sämre.
Du är så bra.
Älskar dig! <3

Och mina goa vänner såklart! <3                                        
Många <3 men det e ok! ;) Lot´s of love



Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0