S.E.G

Gud vad lätt det är att man inte gör någonting efter jobbet, man blir slö, halvsover och sitter fint i soffan tills klockan blev för mycket för att göra någonting. Det hnder fööör ofta för elin dahlin, min självdiciplin när det gäller träning är seriöst NOLL!
Jag skulle sååå gärna vilja vara som min älskade sambo som bara ser till att det händer, inga ursäkter.

Jag skulle vilja ha en vän som pushade mig som attan och sa till mig att nu ere fan dags. När man hade fotbollen var det liksom aldrig något problem, de träningarna åkte man till, inga ursäkter där inte.
Fotbollen jag saknar dig!!!!!!!!!
Kommer tillbaka så fort jag rehabat lite och varit utomlands. Då jävlar!!

Nu måste jag bara se till att skärpa till ätandet när jag e skadad, mitt problem förra knäoperationen var ju att jag satt ner hela tiden och fortsatte äta som innan när jag rörde mig = inte bra.

Skärpning Elin SKÄRPNING!!!!

om någon har nått tips hur man inte går upp massa kilo som nyopererad säg te ;)

Ciao

nu ere dags igen!!!!! börjar bli lite nervig.



Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag tappade 4 kilo efter min operation! Mycket dator + degande är nyckeln

2010-08-26 @ 20:45:02
Postat av: Annelie

åh hej vad jag känner igen mig i ALLT du säger. Saknar fotbollen så mycket så det finns inte.. Hoppas verkligen jag kommer tillbaka till träning någon gång, just nu känns det långt dit. Kan inte gå utan att få ont. Maten äter man som vanligt och kilona blir bara mer och mer.. FY FAN!



Lycka till med operationen, hoppas verkligen allt blir bra för dig nu! KRAM

2010-08-26 @ 22:32:46
URL: http://anneliejohansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0