Operation

Fått operationsdag, för ca 2 veckor sen iof men :P
1 september så rullar jag in till halmstad och ska lägga mig på den lilla sängen och bli uppskuren i knät.
Det ska ju bli spännande minsann.
Äntligen säger jag.
8-12 veckors sjukskrivning från jobbet
så det är någonstans mellan 1 november-1 december
och sen blir det resa 27 december- 3 mars =D

uuuunderbart med resan, rehab och allt det andra det ordnar sig alltid!

Att träffa min kära D har blivit svårt nu förtin, han jobbar, jag jobbar, han tränar, jag tränar allt på olika tider, vi säger god natt och god morgon puss hej typ. Tråkigt men sant :(
hatar hans jobb och hatar hans träningar, men pengar behöver man och hockeyn behöver han!

Tur att vi ska iväg ihop med våra godingar Sara och Max =D

Hepp sängen, sova, däcka!

Ciao


Wrågårdskalaset kommer bli lika bra iår, om inte bättre ;) NICE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0