Jag älskar....

...när du först gör mig så arg så jag inte vet vad, sen ler du och skrattar så att jag verkligen inte kan vara arg på dig utan börjar skratta jag med och du kramar mig och får mig att glömma allt som jag nu var sur för innan.
...när du är nära mig och bara är den du är!
..när du alltid försöker få mig att lägga mig med dig fast du vet att jag är pigg som en mört och om jag inte är snabb nog så får jag ett sms där det står "jag saknar dig"
..när du är så glad över något att du berättar det tusen gånger och vill ha mitt svar om hur bra det är minst tre gånger innan du ger dig =)
.. när du alltid ALLTID säger hur söt jag är, fast jag är nyvaken och har mjukiskläder på mig och smink överallt.
..när du är på rethumör och bråkar med mig som en treåring och du ser "busig" ut som en treåring också =)
...när du står och spänner dig framför spegeln för att du tror att jag inte ser och ibland säger du "nu tror jag att jag måste börja träna lite mer" bara för att få mitt svar om hur snygg jag tycker att du e :)
.. när du håller om mig när jag står och lagar mat
..när du alltid säger Mmmmmmm när du tar första tuggan för att jag inte ska tro att det är äckligt (jag skulle nog kunna laga vad som helst, han skulle ändå säga att det är gott)
.. när du kommer hem efter att ha varit borta och man fortfarande där den nykära känslan och vi ler och blir lite blyga trots att det snart gått 4 år!


Jag ÄLSKAR dig
Davis Izquierdo Eriksson <3 så fruktansvärt mycket


Ciao

Te quiero



Kommentarer
Postat av: Laurell aka feskarn

Jag älskar när Davis hugger som en spottkobra med sina kommentarer! Det liksom kittlar i hela kroppen!

2010-08-12 @ 13:40:07
Postat av: Elin

haha i know the feeling larry ;)

2010-08-13 @ 12:13:06
URL: http://eldah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0