Göteborg

Bakade cupcakes för fulla muggar här på morgonkvisten!
Det blev chokladcupcakes med roda frosting och små hjärtan =) så söta så. dessa gjorde jag åt min söta Brollan som inte kanske har alla hästar hemma när det gäller att baka eller laga mat ;)
Å ja gillart så därför tog jag åt mig et. Hoppas arbetskamraterna gillar dom och att du berättar precis hur du gjort dom stumpan ;) hihi

Sen drog jag och Larsa te gbg:et och strosade runt lite i affärer, pratade med alkisar på systemet, stod och kollade på oskar Linnros och jag fick hämta Davis som "inte kom fram" sen fick han gå bakom mig när jag knödde mig framåt, manligt ;) haha
Det bar sedan iväg mot Dj:dans syss lägenhet, det var trevligt och mysigt =)
Min man vart lite runder under fötterna och dansade vidare, vi hade lite roligt åt en busstantchaufför och sådär
Körv och sen hem
Mysig dag
Thanks Johanna <3 :D

ciao


Kommentarer
Postat av: Laaaaarson

Tack själv babe!=)

2010-08-13 @ 09:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0