Falköping

Haft ett par lediga dagar vilket e riktigt nice! skönt att ha en stackars ledig helg då och då :P
Men tro fasen att de försöker få en att jobba ändå, men jag sa nej vilket inte e helt vanligt för Elin Dahlin!

Igår morse så tränade jag med Karin =) mycket trevligt och svettigt! hon e ambitiös den där flickan ;)
Sen vart det mest bara chill och lite häng med töserna och mannen min.

I fredags efter jobbet så drog jag, Marle och Sara till mangos där A-L, Anna och Madde väntade. Det var gött som fåen och sen blev det bowling på arenan, mycket trevlig kväll med jobbarkompisarna!

I lördags var det heldag med floby, jag tränade fotboll första gången på evigheter!! saknar det som tusan så jag körde bara, det gick finfint! lite ont i vissa lägen gör det ju men skit samma jag ska ju snart opereras ändå så :p
Det var iaf underbart väder och vi stod och körde gris hur länge som helt= underbart!
Sen lite ferre på kvällen, dock var det typ 3 pers på plantis och massa folk på puben dock inte så mycket känt folk på puben så vi tröttnade rätt fort, men trevligt ändå =)

Idag är det tvättning och diskning som gäller till typ 13-14 då ska jag sara och Kusinen Evelina fika hos famo =)

Ciao

me und Emma innan husaren =)



Kommentarer
Postat av: Emma Hansson

Snygg bild :P

2010-08-09 @ 16:17:53
Postat av: karin

mer träning ihop eller vad säger du?:)

2010-08-22 @ 10:52:27
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0