ensam

Davis har börjat jobba nätter, och jag avskyr det, såklart :P
hatar att sova helt själv, det e läskigt. Men det e la bra för lilla fega mig kanske.
Vill bara att min man ska vara nära, jämt <3

Jag och min kära vän Sara pratar mycket om att flytta, vi pratar om stockholm, malmö, göteborg osv. Vi vill göra nått nytt, våga lite. Man ska inte vara feg här i livet =)
Det kommer bli bra vad det än blir, det känner jag på mig.

Jag har gjort en liten förlängning på naglarna, det va svindyrt och det e ganska svårt att helt plötsligt ha naglar när man inte e van, men fint blev det =)

hepp jag e trötter som en hest, så nu blir det nanna!!

ciao
orka inte hitta några nya bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0