Update

ingen skräll att jag inte updaterar för ofta här direkt :p
Jag har iaf hunnit festa x2
I torsdags efter jobbet så drog jag, Elin C, Emil och Regina till Tidaholm där Hanna väntade.
Vi åt och gjorde oss iordning (vilket tydligen tog 2 h men vafaaan vi e ju tjejer och skulle våffla håret) Sen var det lite förfest på övervåningen på VB mycket trevligt minsann. En härlig mix med folk också.
Sen kom vi till folkets park och där försökte bror min få mig att dissa Davis och bli ihop med en som heter Mildag, det gick sådär bra (tror att Emil var lite halvkär i Milad haha )
Fick träffa kusinen lite med =) Emil vart helt chockad när han såg hur hon hade växt hon var typ 10 år sist haha.
Sov i VB huset i ena soffa där. En bra kväll helt enkelt!

Fredagen blev väldigt lugn av någon konstig anledning. Sov typ 4 h när jag kom hem, för att sen somna vid 22 igen :P blev inte så mycket gjort med andra ord. Lite fika hos mor hann vi med jag och min man ändå.

På lördagen var det sååååå fint väder. Vi drog till systemet och handla lite, sen städade jag och D heeela lägenheten väldigt noga. Påskmiddag i Åsle mycket gott och mycket vin =D nice!
Lite förfest hemma hos oss Lustig, Malin, Brollan, Sasha, D, Theodor och en liten stund Martin C.
Trevligt trevligt. Alla utom Brollan och Theodor (tråkmånsarna):P drog ut till terran och festa tet lite, det va trevligt men terrassen kunde ju haft lite mer folk dock!

Söndagen blev det jobb 13-18 och sen middag hemma i huset med massa folk =) fia och tyra kom också, trevligt så!

Nu ska jag snart träffa mina söta vänner Sara och Määggieee och sen mysa lite med broder Anders och sen jobba 16-19;45 bäst att ta det man får liksom!

Ciao

är det 80-tals fest så e det ;)


Kommentarer
Postat av: Syster

Shit va snygga ni va eller! DAMN good outfits!

2010-04-07 @ 07:53:10
Postat av: Elin D

haha eller huuuur! och vi vann inte!! fyfaaaan. =D

2010-04-07 @ 23:29:14
URL: http://eldah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0