kunder!!

Ibland förstår man inte hur vissa sådana tänkter!
Åhh blir så aggresiv när kunder e otrevliga. En man kom in och var astjurig för att det inte fanns kvar någon kyckling, visst förstår jag det men vafan det är inte just MITT fel så var inte arg på MIG! ahhh.
En annan hade jag slått en fel siffra på plu och då blev det lite dyrare, och då helt plötsligt "det händer alltid här" men vafan jag sitter säkert med flit och försöker träffa fel siffra MUPPAR!!!!!!!!!!!
Vi sitter inte och tänker "nu ska vi göra så att kunderna får så mycket fel som möjligt" det vore väl väldigt korkat. FATTA DET.
Så nu har jag lugnat ner mig lite :P


Med det sagt vettefan vad jag ska skriva mer. Jag och en av praktikanterna har lite planer på G, kan bli oooligt :P hah men inte förrän om typ 1 år. Så vi får se hur det blir =) den som lever får se!

Frulle med min favorit littlefriend Sara <3 plus en lite promenix med na och vovvarna. Lovelie.

Nu e det bara 5 dagars jobb kvar på denna veckan, härligt! money money!

Jag känner att jag e lite putt på ortopeden som skulle ringt i förrgår också! säger man att man ska ringa så ska inte jag behöva vänta 2 hela dagar på det, om nu hon opererar eller nått annat viktigt, lämna ett meddelande eller nått då? så jag hade  sluppit sitta en hel dag och vänta liksom.

Men annars e det bra :P
hihi positiva Elin idag känner jag, jaja det får bli nästa gång

Ciao


haha back in the days!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0