Kissen

Herregud vad svårt det skulle va att få tag på en kisse, så jag tog saken i egna händer och skrev in på köpes på blocket, då jävlar hände grejer :P haha
5 svar dirr typ. Nice!
Så imorrn kommer det antagligen en 8 månaders katt tjej hem till mig =) jag måste ju lugna ner den stackarn innan den får träffa alla hundar och farmor och grejer. Nice.

Elsa var hos veterinären igår och brände vårtor, låter mycket trevligt va?
Hon skötte sig kanon och alla veterinärerna ville ha med henne hem =D

Ska kolla på en annan grej imorrn också men det e heeeeeemligt än så länge, iaf för vissa ;)

Jag.vill.träna.fotboll! dampknä.

David eriksson du e söt minsann. Mitt hjärta <3

Bilder på kissen kommer, men inte riktigt än för jag har dom på mobilen och orkar inte lägga in dom nu

ciao

80-tal Elin :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0