jösses

Vilket grejande runt denna katt!
Jag tänkte alltså från början vara snäll och fixa en liten katt åt famo. En tjej hörde av sig till mig om sin katt som behövde ett nytt hem pga allergi. Jajemensan tänkte jag och slog till. På onsdagen kom den hem till huset till mor och far. Vi lät hundarna hälsa lite granna. Sen tog jag med mig henne hem och ringde till famo och sa att jag hade en katt som behövde ett nytt hem och att hon var den perfekta typ :P och hon sa nej! jävel där satt jag och sandra i bilden med en katt som inte hade ett hem typ. Jaja den fick sova hemma hos oss och jag var nojjig hela den natten pga att jag aldrig haft katt innan och att jag inte visste vad jag skulle göra med den.
Men sen dagen efter ringde jag famo igen och berättade att jag skulle jobba och frågade om katten kunde vara hos henne så länge, det gick bra.
Sen ringde jag efter jobbet då sa hon att katten kunde vara kvar på natten eftersom jag skulle jobba idag också.
Idag ringde jag och Dalle svarade att han tyckte att farmor skulle ha kvar katten, och sen sa farmor att hon skulle ha kvar henne ändå. Allt detta oroande i onödan, nu kom den till rätt hem och allt ändå =)
min farmor är ändå bäst för den lilla kissen det tror jag av hela mitt hjärta! <3

Lite lång text en dag som denna men den som orkar får orka typ :P

Idag blev en lugn kväll med min Brollan och våra män. Dock fortsatte våra män till Marcus men ändå. Imorrn ska jag ju trots allt vara fadder till sötaste ungen i stan =) <3 nice!

Nu blir det till att sova

Ciao
söt ändå måste jag säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0