Händer grejer, eller?

Nästa torsdag blir det att åka till skövde och prata med hon bruden som opererade mig sist. Hon som inte tyckte att mitt korsband var värt att göra nått åt, men nu e jag fortfarande inte bra.
Jag älskar henne och han som sa att jag kunde träna om en vecka och han som sa att jag kunde spela och träna om 2 månader och detta var för ca 8-9 månader sen! Sen OM jag får operationen så får jag vänta i ca 9 månader TILL! omg jag försöker att hålla huvudet uppe och inte vara bitter, men ibland så går det faktiskt inte! ÅHHHHHHHHHHH jävla knäHELVETE. VILL SPELA FOTBOLL!!!!!!!

Så nu var det klart :p
Jag håller på att leta katt åt min farmor (hon vet inget än så säg inget!) :P
men fuck vad svårt det e att hitta en katt, jösses trodde jag aldrig faktiskt!

Imorrn blir det veterinären med lilla Elsa och kolla på de otäcka vårtorna hon har i munnen :S hoppad det inte e nått farligt.
Sen spinning med Elin, det e vår nya beach 2010 grej ;) hahaa
söt Elin gav mig en present idag, en rockring! haha så sött. Hon hade tänkt på mig när hon såg den för att jag och sara var så bra på att rocka på lägret;) och för att jag inte får träna fotboll, sötonge!!!!!
PUSS på dig <3

Älskar alla mina vänner är så glad att jag har er <3 ta åt er ni som vill

Ciao


Haha e man inte med blir man inklistrad =) Elin Ceder som fixat!
Världens bästa fotbollslag! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda, hon i laget

Hoppas du kan vara med så snart som möjligt! WE NEED YOUU :D :D

2010-04-25 @ 20:22:16
Postat av: Elin

SÖTNOS <3 hihi jag hoppas meeeeeeeeeed!

2010-04-25 @ 22:25:06
URL: http://eldah.blogg.se/
Postat av: Syster

Meeene va kul att farmor ska fa en katt :):)

2010-04-29 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0