Floby If <3<3

Imorrn ringer ortopeden till mig och då får jag veta om jag får operera mig igen eller inte. Jag vill alltså ha en korsbandsoperation pga att mitt knä inte kommer bli helt bra utan det. Eller HELT bra kommer det väl aldrig att bli men bättre än vad det e nu iaf! Hoppas, håll alla tummar.

Sen har jag mest jobbat och sådär. blev 10-18 i fredags sen ut till Floby och kolla DMmatch som kanske inte var den roligaste för floby if, men holmalund är jeffligt duktiga!
sen lite pirre hos bittan, nice.

Upp tidigt och jobba 7-12
sen vart det snabbt iväg till floby och sen till herrljunga där tjejerna hoppas trampolin och hade sig :D ´det va kul att titta på. Emma, Elin Och pappa Cedrus va så duktiga så!
Mot floby där det vart fika och lekar i lag. Jättebra ordnat och väldigt trevligt, kul att jag kunde fixa en tävling med mina trixar iaf annars var jag itne så bra skit :P hahha
Pirre igen, gött! sen var det lite iordning göring och sen efter ett tag så drog vi mot stan och förfestade här, sen dagnys. Massa folk! kul dag med ett helt underbart lag!!!!!!!!!!!!
Floby if <3<3<3<3<3<3<3

Precis bakat med kurren och en liten bebis med magknip stackars! men det blir nog bra snart.

NUUUUU soooova


Ciao


Mina två favvotjejer <3<3 Love u!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahah vilken sjukt osmickrande bild, men det bjuder jag på! honey <3

2010-04-20 @ 15:53:21
Postat av: Anonym

tack för bilden. älskar att mina bröst syns

2010-04-27 @ 13:44:59
Postat av: Emma Hansson

Ida har du skaffat sillisar? :)

2010-04-27 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0