Bogrens

I torsdags lyckades Sara trots att jag va slöast och dessutom sletnast i världen övertala mig och Maggan att festa på bogrens :P hon e fan duktig på det där asså!
Det blev iaf en trevlig kväll och en väldigt spontan kväll! Sara ringde alltså kl 21 och då va jag oduschad och dan. vi hann ändå. Det var mycket smått på bogrens denna kväll, så vi sa att vi va 90:er inte tusan skulle någon säga emot iaf mig och Sara iaf haha. Nice iaf!
Ett stoooooooooooort tack till IDA LUSTIG som hämtade oss i skövde, guld värt!!

Jag och vovvarna sov hos mor och far och vi sov ända till 13! det var längesen ska jag ta och tala om. haha men det va behövligt och mycket skönt.
Hanna skrev mess på dan och då blev det bestämt att vi skulle bowla på kvällen. Det blev jag Daniel Hanna och Elin. Mycket trevligt och jag och Daniel fick exakt samma poäng ;) det e bra skit, Jag gillar inte att förlora :P
Elin tävlade inte riktigt med oss andra om man säger så :P hahha
Mat på gondolino och sen hämtade jag min plutt på stationen.

Igår var det jobb och mys med Brollan som gällde = bra skit och softisch. skönt ibland´måste jag säga.

Tipspromenad på berget och sen promenad med Frallan, Mia och Tove plus tre vovvar. Skönt väder och allt. NICE!

Ciao!!

låååångt hår, i gbg med Cedrus! mycket skönt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0