1 vecka

Åter 1 vecka har gått innan jag fick för mig att skriva här igen, illa!
Händer så mycket fast ändå inte på något sätt! När Elin Dahlin har dåligt att göra ser hon oftast till att få mer att göra! That´s me. Men det e ju bra det :D

I helgen jobbade jag med min favorit (INTE) och det gick la som vanligt, stressigt och dant men man tar sig igenom det ock!
Jag tog en behövlig powernap och sen var jag redo för att käka och sen slappa med Brollan heeeeela kvällen :D skönt det íbland vill jag lova.

På söndagen fick brollan och theo upp oss till berget, skönt väder och allt! Sen blev det en liten promenad efter det med Tove, Mia och Frallan + 3 vovvar nice =)
Sedvanlig mat hos mor och far sen efterrätt hos sara och Maxi.
D var duktig och bytte däck och grejer också, duktig man detdära <3

Solat på dagarna med Fia och sen jobbade jag tisdag kväll.
Idag vart det shopping i skövde med söta Elin Cedrus som allt är en frisk fläkt =D
Ikväll blir det nog nått rooooligt grill eller mingus eller nått liknande.

Sjukgymnasten är väl inte positivast i världen om mitt knä heller, men det kommer mer om det framåt i tiden när jag fått reda på lite mer. Återkommer!

Ciao

Här är hon Cedrus i sitt esse :D haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den elin!

2010-04-15 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0